Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rayman 3 op PC

  • marielle

    Heeft iemand nog leuke cheats e.d. voor Rayman 3 op de PC? Ik zit nu vast in een gevecht met de heks rond haar heksenketel. Het lukt me niet om haar te verslaan. Heeft iemand nog een idee?

  • ith

    hallo,

    Nou ik kan je vertellen dat het een makkie is, gewoon weg lopen, das het beste en dat steeds een sprong met een stoot geven over de ketel, verder als je een kikker bent, wegrennnen..de beste optie…veel succes

  • Ferretangel

    Klopt…hier zat ik ook eerst mee (maar dan op de GC).

    Je moet dus voor de pot gaan staan,springen en zorgen dat ze wat van haar eigen brouwsel over zich heen krijgt.

    Dan wordt ze een kikker en moet je haar gewoon steeds slaan,dit een stuk of pfff 8x (geen idee,heb het niet bij gehouden) en dan gaat ze vanzelf weg.

    Op een gegeven moment rent ze rondjes om de pot,als ze je dan raakt raak je energie kweit…dan sprong ik gewoon als ze lang kwam.

    En als je zelf een kikker wordt moet je dus (zoals al gezecht) gewoon wegrennen.

    Succes!!!

  • patrique

    heeft iemand cheats voor rayman 3 voor volgende level

  • arie

    volgens mij zijn die er niet, maar je kan altijd nog ergens zoeken voor trainers, zodat je wel codes kan invoeren…

  • arie

    wat!!! dat is toch wel het makkelijkste…

  • arie

    je, dat wegrennen kun je het beste doen door ook het pijltje in te houden van de ketel af, zo wordt je niet geraakt