Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie help mij (RaymanGold)

  • Manon

    Ik heb RaymanGold altijd gespeeld onder windows 98. Bij XP doet hij het dus niet meer..

    En ja, ik heb al geprobeerd met compartibiliteit (of zoiets) maar als ik alles heb ingevoerd en het spel is bijna spelend krijg ik het volgende in beeld:

    C:WINDOWS\system32\cmd.exe

    X#-OD, CS=00C7 IP=00002018. De NTVDM-CPU heeft een niet-behandelde uitzondering aangetroffen.

    En dan moet ik hem afsluiten. Wat moet ik hier nou mee!! Ik baal er behoorlijk van. Eindelijk een leuk spel en dat doet ie het weer niet!!

    Wie kan mij helpen dit spel weer aan de praat te krijgen??

    Alvast bedankt,

  • 10-eke

    Hoi, Fijn hè, leuk spel, maar hij doet het niet onder XP. Ben van alles aan het proberen. Resultaat op het moment:BALEN…………………weet je al iets meer. Ik ben nu op onderzoek, maar als iemand al weet, hoe ik het kan oplossen……… HELUPPPPManon schreef:

    >

    > Ik heb RaymanGold altijd gespeeld onder windows 98. Bij XP

    > doet hij het dus niet meer..

    > En ja, ik heb al geprobeerd met compartibiliteit (of zoiets)

    > maar als ik alles heb ingevoerd en het spel is bijna spelend

    > krijg ik het volgende in beeld:

    >

    > C:WINDOWS\system32\cmd.exe

    > X#-OD, CS=00C7 IP=00002018. De NTVDM-CPU heeft een

    > niet-behandelde uitzondering aangetroffen.

    >

    > En dan moet ik hem afsluiten. Wat moet ik hier nou mee!! Ik

    > baal er behoorlijk van. Eindelijk een leuk spel en dat doet

    > ie het weer niet!!

    > Wie kan mij helpen dit spel weer aan de praat te krijgen??

    >

    > Alvast bedankt,

  • 10-eke

    Hoi Manon,

    Ik weet niet hoe het met jou is en of mijn berichtje is aangekomen, maar ik vind het dus behoorlijk KL…., heb jij al een oplossing gevonden.??

    10-groetjes