Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The land of the livid dead

  • maarten

    Hallo allemaal,

    Wie kan mijn zoon en mijzelf helpen met rayman3.

    We zitten in de speelzone van “The land of the livid dead”.

    We hebben een groot gedeelte van deze game gespeeld.

    Het laatste is dat we met schoentjes hebben geraced, daarna ben ik weer terug gegaan naar het begin van dit speelveld.

    Er komt nu een monster door het hek, deze moet je raken om verder te kunnen.

    Nu schieten we telkens maar het gele balkje onderaan, blijft geel.

    Hoe moeten we deze monster verslaan?

    Wie kan ons een tipje geven, zodat we weer verder kunnen met het spel.

    Mijn zoon vind het erg dat hij nu niet verder kan spelen, en ik kan hem niet helpen omdat ik ook niet kan achterhalen hoe we het monster moeten verslaan.

    Alvast onze hartelijke dank,

    Moeder van Maarten.

  • david vansteelant

    Er staat een rode superpower in zijn buurt. Neem deze, en raak hem met een opgeladen vuist. Zijn harnas zal de hoogte in vliegen, en kan je hem verslaan. Hierna vind je op een torentje een oranje power, waarmee je op de schakelaar rechtsboven de poort kan schieten om hem te openen. Wat verder kom je een octupus tegen die je kan verslaan door dicht tegen hem te zwemmen en de rode dingen naar hem te laten terugkaatsen. Dan ben je er bijna, want als laatste moet je raketjes door een gaatje schieten en ermee alle vijanden verslaan. Dan gaat Globox naar de dokter.

  • claudia

    Ik krijg dit gedeelte dus ook niet voor elkaar dat monster staat bij mij stil,nadat ik hem vele malen heb beschoten, alleen in zijn levensbalk nog helemaal geel!!! Hij gooit niets meer,maar zelfs met een geladen vuist krijg ik niets van zijn leven af.

    Hoe nu verder???

  • claudia

    Hier kom ik dus ook niet verder, ik heb hem een aantal keren geraakt maar echter is niets van zijnl even afm dat monser staat nu stil, kan mij dus ook niet mer pakken, maar zelfs met een geladen vuist krijg ik niets van zijn leven af,zijn levensbalk is nog helemaal geel, en al gooi ik mijn vuist in de richting van de pijl, hij staat alleen nog maar te slingeren???

    Kan ik nu nog wel verder of ben ik vastgelopen???

    Helpppppppppppppppppp!!!!!!!!!

  • claudia

    david vansteelant schreef:

    >

    > Er staat een rode superpower in zijn buurt. Neem deze, en

    > raak hem met een opgeladen vuist. Zijn harnas zal de hoogte

    > in vliegen, en kan je hem verslaan. Hierna vind je op een

    > torentje een oranje power, waarmee je op de schakelaar

    > rechtsboven de poort kan schieten om hem te openen. Wat

    > verder kom je een octupus tegen die je kan verslaan door

    > dicht tegen hem te zwemmen en de rode dingen naar hem te

    > laten terugkaatsen. Dan ben je er bijna, want als laatste

    > moet je raketjes door een gaatje schieten en ermee alle

    > vijanden verslaan. Dan gaat Globox naar de dokter.

  • arie

    Is dat dat monster die net iets te groot is, waar je komt nadat de teensies de rest al gedood hebben? Dan moet je hem een keer hard slaan “met geladen vuist”, dan gaat zijn harnas even omhoog, in de lucht, zodat je hem kan slaan zodat er levens afgaan… SUCCES ! ! ! !