Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rayman ds

  • vera

    Wij hebben een nintendo ds met het spelletje rayman. En we zitten al vast van in het begin. Kan iemand helpen? We staan op een berg en voor ons staan de blauwe mannetjes, maar met springen geraken we er niet, we vallen steeds in het water. Dit is dacht ik hetzelfde spel als op de playstation. Kan iemand helpen aub. Het is echt in de allereerste fase van het spel.

  • david vansteelant

    vera,

    Dit is het moment van je eerste vliegles. Telkens als Rayman springt, kan je de springknop blijven indrukken, en zullen de haren van Rayman in een helicopter veranderen, zodat je ver kan landen.

    succes verder!

  • Kees Hoogedoorn

    vera schreef:

    >

    > Wij hebben een nintendo ds met het spelletje rayman. En we

    > zitten al vast van in het begin. Kan iemand helpen? We staan

    > op een berg en voor ons staan de blauwe mannetjes, maar met

    > springen geraken we er niet, we vallen steeds in het water.

    > Dit is dacht ik hetzelfde spel als op de playstation. Kan

    > iemand helpen aub. Het is echt in de allereerste fase van het

    > spel.

  • Kees Hoogedoorn

    maar ik kan dus de overkant niet halen ????

  • Het lukt nu wel

    Jaaaaaaa, hoor,

    Het is uiteindelijk gelukt. Tegenover de blauwe mannetjes: vanaf het begin zo hard mogelijk lopen, over de tegel, op de rand springen en dan met de vriepuntsbijsturen tot je de rand kunt grijpen. Na een paar keer proberen lukte het. Dus niet op de rand gaan staan en dan springen maar vanaf het begin van het plateau hard gaan lopen, pas dan lukt het.

    Succes ik hoor het graag

  • marc

    Hallo,

    Mijn zoontje van 6 heeft al een tijdje het spel van Rayman op zijn ds.

    Volgens mij moet je in het begin 5 van die gele dingen proberen te krijgen, maar we komen maar tot vier.

    Als hij het probeert te spelen gooit hij van frustratie na een tijdje zijn ds in de hoek en noemt het een rot spel.

    Wie helpt hem ??????

    Graag zsm reactie

    Marc

  • wil

    Helpppppppppppp :-)

    Mijn dochter heeft heel hard gespaard voor een nintendo DS en via een aanbieding bij ToyRUS kreeg ze het spel Rayman er bij maarrrrrrrrrrrrr

    ze heeft maar 4 vliegjes maar wat ze ook probeert ze kan die vijfde NIET vinden

    wie kan haar helpen en vertellen hoe we die vijfde kunnen vinden ???????????

    al vast bedankt

  • charlotte wagelaar

    ik weet wat je moet doen je moet er op springen als op het oogste punt bent moet je er nog een keer op de spring knop drukken en je moet vooruit gaan

    >

    > Wij hebben een nintendo ds met het spelletje rayman. En we

    > zitten al vast van in het begin. Kan iemand helpen? We staan

    > op een berg en voor ons staan de blauwe mannetjes, maar met

    > springen geraken we er niet, we vallen steeds in het water.

    > Dit is dacht ik hetzelfde spel als op de playstation. Kan

    > iemand helpen aub. Het is echt in de allereerste fase van het

    > spel.

  • charlotte wagelaar

    ik kan niet meer verder waar is de gate of bad dreams

  • anouk

    de cave of dreams: je gaat terug naar het “menu” waar je de levels kan kiezen. dan ga je terug naar het level “the marshes of awakenings” in dat level moet je een stukje rechtdoor en dan over het water rechts over een boom heen lopen.