Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

desert of de knaaren

  • Tim

    Ik zit nu van Rayman 3 van de ps2 in het level “desert of de knaaren” ofzo. Ik zit daar vast. Ik zie een groene put en boven op de rand loopt een monster ofzo iets. Als ikop de rand ga staan dan valt hij me aan.

    Dit heb ik allemaal gedaan:

    Dat stukje met lava ben ik overheen, met dat geraamte waar je overheen moest.

    Daarna kwam je in een nieuwe ruimte:

    Je moest eerst vliegen als helicoptertje, toen door die blauwe doos gelopen en met die ringen mezelf naar een andere grot gebracht waar ik een “Teensie”? (zo'n dng wat je ook meestal van die nieuwe dozen geeft.) bevrijd. Toen ging ik naar de andere opening van de grot en kreeg ik van hen een rode doos. toen moest ik de deur openslaan. ik liep er naar binnen en viel door de grond. Een monster nam Globox mee. er kwam een ander monster en die sloeg een muur kapot en kwam op mij af. Ik rende weg naar het stuk achter de kapotgeslagen muur. Toen ramde hij op de gong. Toen kwam ik op de plek waar ik nu vast zit, een groene put met het monster boven op de riggel. er staat een stukje donkergroen beneden(waar je op kan staan), met een oranje doos beneden. Je kan omhoog klimmen via een klimwand achtig iets. bovenaan loopt het monster en staat een blauwe doos. Als je te dicht bij het monster komt, dan valt hij je aan: hij slaat je en wordt je door de kracht weggesmeten.

    Wie helpt mij hieruit?? Ik weet echt niet wat ik moet doen..

  • Tim

    Laat maar, ik ben er al uit.

  • david vansteelant

    hallo tim,

    je beschrijft het heel goed, 'k zie het perfect voor me…

    dit moet je doen:

    laat je vallen in de put. Pak het oranje blikje, en schiet een raket naar de gevangen Teensie die recht boven je in een kooi hangt. Hij zal een blauw blikje op de rand van de put zetten. Schiet nu een tweede raket tegen de gong, die zit daar in een oranje opening. Dit maakt dat de Knaaren in de bovenste opening verdwijnt (hij is afgeleid en gaat naar de gong toe). Nu moet je snel uit de put klimmen, het blauwe blikje pakken, ga de helling daar op, en laat je zwieren aan de haak tot in de bovenste opening, dus vooraleer de Knaaren terugkeert.

    Tim, ik kan je nu alvast zeggen wat je daarna zal tegenkomen:

    - een bepaald moment moet je een steen op een knop op de grond plaatsen (met de springknop!) om een deur open te houden. Als je dan die kamer binnengaat, schiet terug een raket door de opening en naar de gong. Ga dan snel door die opening en loop in de kamer daar rechts. Daar moet je opnieuw stenen op knoppen leggen.

    - opeens kom je in een zeer grote kamer. Laat een Knaaren je volgen, zodat hij over een schakelaar loopt die zich op het altaar bevindt. Dit maakt dat de platformen boven je bewegen, die te bereiken zijn via die helling daar.

    - opeens kom je bij een gebroken muur, en vele Knaarens lopen op je af. Ga een stukje terug en vind daar ergens zo'n smalle verticale opening waarin je kan klimmen. Op die manier zal je boven de Knaarens verder kunnen bewegen.

    na dit alles ben je alweer een heel stuk verder. Veel succes!

  • Tim

    Bedankt..:) ik heb er veel aan gehad..

  • rick

    boven je zitten cages dan ga je met dat ‘blikje’ daar kun je een bom mee besturen

    dan krijg je een belonging en dat is blikjes met een soort houvast die ook boven met dat blikje waarmee je de bom mee kan besturen moet je tegen die gong slaan (anders kun je niet weg