Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The tower of the Leptys?

  • Patrick

    Hallo allemaal,

    ik zit vast in het level the tower of the leptys, bij dat eindmonster. ik heb hem nu 2 keer verslagen, toen hij dat schild had en toen hij die staf brak en in zijn rug stak. maar nu zweeft ie in de lucht. Wat moet ik doen..??

    ik hoop dat iemand het weet.. vast bedankt!

  • arie

    gewoon met die gele blikjes omhoogvliegen van de ene steen naar de andere, daarbovenaan staat een oranje blikje zodat je het beest met zo'n racket op die glazen bol achterop zijn rug kan schieten…

  • eugene

    Ik weet helaas geen antwoord op jouw vraag maar zelf zal ik willen weten hoe je het monster hebt verslagen. Ik zit al een hele tijd in deze fase vast (8/10) en kom niet verder.

    Groet,

    Eugene

  • nanda

    hey ik weet het ook nie

    ik heb hem oiok 2 keer verslagen daarna lukt het nie meer

    wie kan ons helpen!!!!!!!!!!

  • Lucas

    ga op het hoogste patform staan dan zie je een geel blikje zweef ermee naar een zwevende steen dan nog een goed richting gevoel en je bent boven als het goed is zie je een oranje blik een raket-hand dus schiet nu de raket richt dit keer automatisch en je bent klaar!

  • Gido

    ikm wel je moet met die gele power helemaal naar boven gaan,

    zo kom je bij de raket power en dan komt er een filmpje!