Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rayman Revolution

  • Suzanne

    Hallo,

    Ik heb twee vraagjes over Rayman Revolution op de PS2:

    1. Hoe kan ik de Fairy Glade het elfje uit zijn hokje halen welke in het huisje zit bij dat stukje dat je langs de muur kan klimmen?

    2. Hoe kom ik naar de Bayou. Rayman haalt het niet om aan de ring te slingeren

  • gerda

    Hallo,

    Ik zit dus vast, maar dat begreep je al.

    Het is in rayman 1 bij space mama's crater, het eind spel om naar de volgende level te mogen.

    Het gordijn gaat omhoog en daar komt mama uit een soort wasmachiene en schiet mij neer als het haar lukt met een honkbalknuppel, waar ik dan weer voor buk, en haar in het gezicht moet slaan en wel 10/12 x echt moeilijk.

    Het eerste gedeelte lukt aardig, maar dan gaat ze opeens achter de wasmachiene zitten en dan vuurt ze op mij af en ik spring en buk wel de heletijd maar wat moet ik nu veder doen, het is zo moeilijk en ik heb altijd nog maar 1 leven en kan ik weer op nieuw beginnen.

    Is er iemand die dit herkent en het mij kan vertellen speel dit stuk nu echt al een half jaar en na 5 x geprobeert te hebben stop ik er maar weer een maand mee.

    Is er misschien ook nog iemand die een nederlandse site weet waar je de walkthrough enz kan vinden, want af en toe zit ik echt met mijn handen in het haar.

    nou oke een hoop geschreven nu nog iemand die mij echt kan helpen ben die gene zeer dankbaar.

    groetjes Gerda

  • coldfieldboundary

    Suzanne, op je 2e vraag kan ik antwoorden:

    Je moet eerst de grote fee bevrijden op het einde van de level ‘Fairy glades’, want van haar krijg je dan iets om aan die purperen ringen te kunnen slingeren. Om de fee te bevrijden moet je tonnen naar een machine gooien, ziehier alvast een tip: gooi de ton in de lucht om op de aankomende bommen te kunnen schieten, want je ton vang je dan vanzelf weer op.

  • ingrid

    ik heb 2 vragen over Rayman Revolution:

    1. hoe en waar bevrijd ik de teensie Bizzit.

    2.ik ben naar de fee ly gegaan en nu moet ik een rollercoaster uitdaging voltooien moet dat op snelheid of moet ik alle rode lums verzamelen. of hoef ik dit niet te doen. groetjes

  • lucky luke

    Hallo,

    ik moet de walvis carmen bevrijden maar ik weet niet hoe en waar,

    kan iemand me helpen??? :?

  • Patricia

    ik had precies de zelfde vraag als vraag 2.. vraag 1 weet ik niet waar je het bedoeld..Suzanne schreef:

  • Patricia

    nog even een vraagje aan ‘'coldfieldboundary’'.. bedoelde je de Fee ly?

    die heb ik bevrijd en die teensies (ofzoiets) die zeggen weer van je moet naar de bayou gaan om hem te bevrijden maar idd ik haal de ringen niet…

    mvg, Patricia

  • david vansteelant

    'k geef toe dat je tijdens het springen vanaf de waterrand al een beetje naar voren moet springen. Als je dus vooruit springt en in de lucht bent (eventueel zelfs met je helicopter proberen), schiet dan in de richting van een ring, en dan zou je er wel automatisch moeten aan slingeren!

  • david vansteelant

    ik herinner me dat je aan een strand komt, en diep in het water is er een kleine opening (als je rechts blijft duiken ga je ze zien). Die opening brengt je naar een reeks kamers, waar je opeens op een houten rooster kan staan waaronder Carmen opgesloten zit. Dan denk ik dat er daar meteen ook zo'n rode knop is om Carmen te bevrijden, of het is via zo'n raket waar je op kan zitten en dan op het rooster laat ontploffen.

    Daarna kom je vanzelf weer op het strand en moet je Carmen gaan volgen onder water …