Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rayman 1 help

  • tara-15

    Hallo,

    Ik zit dus vast, maar dat begreep je al.

    Het is in rayman 1 bij space mama's crater, het eind spel om naar de volgende level te mogen.

    Het gordijn gaat omhoog en daar komt mama uit een soort wasmachiene en schiet mij neer als het haar lukt met een honkbalknuppel, waar ik dan weer voor buk, en haar in het gezicht moet slaan en wel 10/12 x echt moeilijk.

    Het eerste gedeelte lukt aardig, maar dan gaat ze opeens achter de wasmachiene zitten en dan vuurt ze op mij af en ik spring en buk wel de heletijd maar wat moet ik nu veder doen, het is zo moeilijk en ik heb altijd nog maar 1 leven en kan ik weer op nieuw beginnen.

    Is er iemand die dit herkent en het mij kan vertellen speel dit stuk nu echt al een half jaar en na 5 x geprobeert te hebben stop ik er maar weer een maand mee.

    Is er misschien ook nog iemand die een nederlandse site weet waar je de walkthrough enz kan vinden, want af en toe zit ik echt met mijn handen in het haar.

    nou oke een hoop geschreven nu nog iemand die mij echt kan helpen ben die gene zeer dankbaar.

    groetjes Gerda

  • Vogel

    Je moet haar wasmachine een aantal keer raken, dan gaat de wasmachine weg maar dan heeft ze nog 4/5/6 levens.

    En ze heeft inderdaad 12 levens.

  • Vogel

    Je moet de wasmachine een aantal keren raken, dan gaat de wasmachine weg, maar dan heeft ze nog 4/5/6 levens.

    En ze heeft inderdaad 12 levens.

  • mandy

    sorry geen idee heb dat spel niet jammer genoeg

    ma miss moet je iets hebbe ofzo wat je eerder in da level kon pakken

    om da wijf te dode

  • J

    Sla een paar keer met je vuist tegen de wasmachine 8-)

    ag ja, beter laat dan nooit.