Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geheime kamer Tower of leptys ENZ!

  • arie groot

    Op wikipedia stond dat als je genoeg punten had je een geheime kamer in kon gaan…

    Daar zouden dan allemaal grappige beesten zijn, zoals zo'n kangoeroe waar de HOODLUMS hun kleren van maken, maar dan in het blauw en nog anderen (site is in het engels)

    Maar als je nog geheime gangen en kamers en andere geheimen wil hebben moet je maar naar wantedrayman.com, want daar zijn alle geheimen van rayman 3 te zien met screenshots, de site is wel engels, maar dat maakt niet veel uit….

    Maar daar hebben ze NIET de geheimen van DE TOWER, als iemand daar iets van weet/laat het snel horen/liefst op mijn mail ! ! ! !

    Op die site staan ook geheimen van Rayman 2 /ook als je alle lums al hebt ZEKER de moeite waard want er is nog een geheime 1001ste LUM ! ! !(want de 1000ste is opgegeten door ROZORBEARD/en de andere 999 zijn gewoon ergens te vinden…)En in THE CROWS NEST / laatste level zijn er onbeperkte levens te vinden om met ROZORBEARD te vechten (het kan ook makkelijk zonder)

  • Evert

    Als je in het level zit waar je met reflux moet vechten is er ergens op de 2e verdieping een beeld van 2 knaarens tegen elkaar. als het murphy gezichtje lacht kan je daar in denk ik, die kan je laten lachtn door genoeg punten te krijgen.

  • sjoerd

    zijn er ook geheime kamers te ontdekken want ik zit nu met een tekort aan gele lums

    ik behoor er 80 te vinden maar ik vind er slechts 71

    zou u mij hier over kunnen mailen hoe ik hier verder moet in het spel want ik loop vast