Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rayman3 help!

  • Leen

    hallo,

    ik zit vast in een level vrij aan het begin. Heb net de 4e superpower gekregen (oranje, waarmee je vuist in een torpedo verandert) en moet nu ergens op gaan schieten. Ik sta in een ronde kamer met in het midden op de verhoging de power. Ik heb overal al op geschoten, maar er gebeurt niks. Wie weet hoe dit verder moet?

    gr. Leen

  • karina

    Beste leen ,

    Je moet als je kan schieten kijken naar de 3 vierkanten.

    Je moet proberen recht voor de opening naar binnen te schieten en de weg te volgen.

    Duurt even voordat je het sturen onder controle hebt.

    Aan het einde van de “gang”staat een bord met zo'n vijand erop. Dat moet je

    raken. Er is er een heel smal .

    Als je alle drie de doelwitten hebt geraakt dan gaat het hekwerk open. Bij elk raakj doelwit 1, dus 3 in totaal.

    Er is dus een vierkant waar je in moet schieten en dan oven met sturen.

    Sterkte

  • joey gamersbay

    ok ik kom je helpen je doet met de raket ergens op raken je hebt gaten om je

    heen in die gaten moet je schieten je moet overal door met die raket ineens kan het niet meer dan zit je vast dan kan je maar op een ding raken daarop en ook bij die anderen maar je moet wel kieze welken er zitten er ook tussen die nep zijn dus je moet ze allemaaal gebrijken elk gat tot het einde werkt het niet dan moet je hem terug brengen naar de winkel en een nieuwe kopen ok veel succes