Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

RAYMAN 3 DESERT OF KNAAREN!!

  • diablo

    HeLP!!!!

    Ik ben bij een knaar en ik kom niet verder!!ik heb de raket al geschoten

    en de deur afgeknald maar nu kom ik niet verder!!1

    HELP!!!!!

  • coldfieldboundary

    hallo,

    zie de topic ‘desert of de knaaren’ van 2/7/2005 22h43 hier wat verder in de lijst

    ;o)

  • rayman 3 kenner

    ligt eraan in welk gedeelte want er zijn een stuk of 3 van die stukjes.

    ik denk op dat gedeelte in die put toch?

  • Evert

    Bevrijdt de teensie boven je, die zal je een blauw potje geven. Schiet dan op de gong( die is verlicht ) . Rayman kijkt dan naar de camera, spring richting de camera en een beetje naar rechts, daar is een wand waar je op kan klimmen en pak het blauwe potje, ga het paadje op en slinger naar de overkant voor de knaaren terug komt. ( die is afgeleid door de gong dus daarom moet je snel zijn ) doe helikopter anders krijg je -1. Plaats de druif op de knop en versla de spookjes. Vuur de raket af op de gong en loop langs de knaaren naar de emerald en juwelen, ga daarna vlak naast de gong naar het kleine eilandje met een red lum, de knaaren kan je niet pakken. Plaats de druif op de knop in de volgende kamer, en ga door de deur. Laat een knaaren je volgen over de knop op het altaar ( want die is zwaar genoeg ) ga daarna terug naar het beginpunt en ga naar rechts, ga dan de trap op en spring op een van de platformen. ( die door de knop geactiveert is ) ga verder naar rechts tot het blauwe potje, pak die en slinger verder. Ga verder tot het platform met de juwelen, kijk eerst voor een bewegent platform aan de linkerkant, spring erop en bevrijd de teensie, die geeft je een groen potje. Spring verder naar beneden en naar het grote platform die je kleiner kan maken, doe dat en pak de juwelen. Ga terug en doe precie hetzelfde tot het punt waar je op het bewegende platform bent gesprongen, ga de andere kant op naar het blauwe potje, slinger verder naar het platform aan de muur, pak de juwelen en de red lums en spring links, loop verder en bevrijd de teensie, die zal je een geel potje geven. Vlieg naar boven. Ga dan naar rechts tussen de muren naar boven. Naar rechts de juwelen pakken en dan naar links op de wand, dan naar de andere wand op de brug en de volgende wand, wacht tot de knaaren z'n rug naar het groene water heeft, spring dan naar de opening rechts, loop door, onder je is een blauw potje met een knaaren, op de grond een geel potje als je valt, rechts een wand waar wat juwelen liggen. Pak die en ga naar boven terug, loop naar links voor de tunnel, en spring richting de gong op het pad, bij de muur achter het pad is een oranje potje, raak de gong en volg het pad van waar de knaaren vandaan komt, klim naar boven en ga naar links de tunnel in en slinger op de toren, laat de knaaren je volgen en loop om de toren heen het pad op, de tunnel in ( hij blijft je volgen ) loop verder en spring op de planken, hij kan hier niet komen. Loop het pad op en spring langs het muurtje, er zijn 2 knaarens met een inham in de muur met een grote stenen paal, schuil daarachter als ze komen en passeer ze kijk uit voor de volgende 2, gebruik dezelfde strategie en passeer ze, schiet de raket en bevrijd de teensie en raak daarna de gong, pak de juwelen en ren verder, doe dit nog eens en ga nog verder naar het eind, ga naar boven tussen de muren en bevrijd de teensie, spring naar beneden en pak de juwelen, ga naar boven het pad op. Ga aar rechts en als je een platform ziet spring je de afgrond in, ga rechtdoor en spring naar boven, loop eerst de hele weg alleen door om de veilige weg te vinden, pak dan de druif en leg die op de knop, er is nu een brug. Spring naar beneden en loop in de tegengestelde richting en spring verder naar het eert volgende stilstaarde platform, kijk rond en links spring je op het platform aan de muur, ga verder en jee zal in een gat vallen, doe helikopter, pak de juwelen en de emerald en ga in het licht, ga op de grote rots staan en kijk waar je vandaan komt, daarboven is een wand, klim daarop en je zult op een plek komen die je eerder gezien hebt, spring en doe hetzelfde en ga verder op de bewegende platforms naar de laatste, kijk in de andere richting, ga het balkon op en wacht tot je naar beneden valt. Reflux zal achter je aan gaan en loop dus weg, als hij z'n staf in de grond steekt kan je hem raken, ook als er bliksen is gekomen wat om hem heen tolde, dan rust hij, dat ook als er laser van 'm af komt. Versla de 2 eerste hoodlums en doe de grimace knop om ze in red lums te veranderen, ga verder. Versla de hoodlum officier en de 2 hoodlum high flyers, globox zal wat clum yuice drinken en de hik krijgen, bevrijd de teensie en ram de deur. Gebruik de knoppen en versla de hoodlums, voor je in de bol gaat spring in het gat en ga naar de deur in de steen, daar zijn veer juwelenn en een emerald, ga dan verder.

  • Barbara

    Goedenmiddag!

    Mag ik even storen….

    Je bent een Rayman kenner begrijp ik?

    Kun jij mij helpen?

    Groeten,

    Barbara.