Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rayman 3

  • marjolein

    Hallo,,

    Ik ben volop bezig met raymann maar kom nu egt niet meer verder ben al best ver maar kzit iedergeval bij het wereld genaamd The dessert off knaaren ofzo.. ksta bij de apen (zo zien ze er uit vind ik hihi) Kan gewoon niet om ze heen of ze komen me achterna.. Het is gelijk in het begin bij dit level.. er liggen we boomstamme waar ik overheen moet maar verder kom ik nie want dan komen die “apen” al op me af en kan er niet omheen…

    Wie kan mij helpen!!!!!!!!!!!!

  • coldfieldboundary

    Ga een stukje terug en vind daar ergens in de wand zo'n smalle verticale opening waarin je een heel stuk naar boven kan klimmen. Op die manier zal je boven de hoofden van de Knaarens verder kunnen springen en muurklimmen.

  • Cornel

    Hallo

    Ik ben nog niet zo ver maar ik kom nu al niet verder ik ben bij dat Rayman net armen krijgt en dan moet een kasteel in maar dan kom een je op een moment bij een ding waar je tegen moet slaan dat doe ik maar er gebeurt niks.

    Wie kan mij helpen?? alvast bedankt M.V.G Cornel