Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rayman revolution

  • Hans

    In het spel komen kleuren driehoeken voor waar je een zefde kleur bal op moet gooien om een pasage te openen, nu ben ik in een grot met twee driehoeken omgeven met zwarte rupsen de Ballen heb ik ook gevonden maar die liggen op een plateu, ik kan er een optillen maar ik kan er niet mee naar de grot met de 2 drie hoeken omdat je er niet mee kan springen.

    het begint met het skelet om daarna via doodskoppen te springen, kom je in die grot tussen de 2 driehoeken staat een kop die waarschijn lijk open kan

    ik zit nu vast ???

  • coldfieldboundary

    'k zie voor me waar je bent Hans. Moeilijk is het niet. Ik herinner me dat je inderdaad met de bollen een ganse weg moet afleggen om ze bij de driehoeken te krijgen. Je moet vooral ook de bollen voorwaarts gooien naar andere plateaus, ik herinner me zelfs dat je een bol naar het midden van een draaiend plateau moet gooien. Als je de weg zoekt moet het zeker lukken! Veel succes…

  • mary

    hallo je moet de bol gooien naar het platau en dan er achteraanspringen zo ook met de tweede bol want springen met bol ga niet en dan gaat er weer een wereld voor je open sucess mary hoor wel ff het gelukt is

    Hans schreef:

    >

    > In het spel komen kleuren driehoeken voor waar je een zefde

    > kleur bal op moet gooien om een pasage te openen, nu ben ik

    > in een grot met twee driehoeken omgeven met zwarte rupsen de

    > Ballen heb ik ook gevonden maar die liggen op een plateu, ik

    > kan er een optillen maar ik kan er niet mee naar de grot met

    > de 2 drie hoeken omdat je er niet mee kan springen.

    > het begint met het skelet om daarna via doodskoppen te

    > springen, kom je in die grot tussen de 2 driehoeken staat een

    > kop die waarschijn lijk open kan

    > ik zit nu vast ???