Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rayman 3 Desert of the knaaren

  • Pieter123

    Hoi ik zit vast in rayman desert of the knaaren. Ik ben bij de eindbaas volgens mij en ik sta met hem (reflux?) op een steen en daarom heen zit allemaal lava en hij heeft een grote stok die hij de hele tijd in de grond steekt. Het lukt mij niet om hem te verslaan, elke keer als ik leven probeer te pakken wordt ik geraakt door vuur dat hij afschiet.. Ik ben net tot de helft van zijn leven gekomen maar toen kwamen er allemaal brokstukken uit de lucht vallen die in brand stonden en bleven staan. Weet iemand hoe je hier verder komt! Ik kom er niet meer uit!! Alvast bedankt!

  • coldfieldboundary

    ja, het is een uitdaging om hem te verslaan, dus geef het niet te snel op! In ieder geval kan je steeds nieuw bloed gaan pakken, namelijk langs de rand van dat grote cirkelplatform kan je langs de netten bewegen, door er vanaf te springen en er naartoe te grijpen. Daar is steeds nieuw bloed te vinden. Maar beweeg ook niet te lang langs die netten.

    Het helpt alvast als je telkens nieuw bloed gaat halen.

    nog veel succes!

  • joey gamersbay

    je moet op het net hangen