Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fairy glades...hoe kom ik verder?

  • Tine

    Hoi,

    Ik ben net met het spel begonnen en loop rond in het stukje dat ‘the fairy glades’ genoemd wordt. In een bepaald level kom ik bij een groot houten kasteeltje/schip aan waarop een robopiraat staat. Door een gat in de grond kom ik bij zo'n muur met spinnewebben. Daar ga ik omhoog en moet ik verderop 2 schakelaars omzetten en 2 robopiraten doden. Maar…..dan staat er ergens nog 1 voor een schakelaar en daar kom ik maar niet terecht. Hiervoor moet ik nog door een poortje met van die blauwe balken. Wie heeft er een tip voor mij?

    Voordat ik door het gat in de grond ga kan ik ook bij de afgrond naar beneden. Ik kom dat vlak bij een soort brug met huisje uit. Ik heb al een paar keer proberen te springen maar dit helpt niet. Heeft iemand daar een tip voor? Of is dat niet de juiste weg?

    Erg frustrerend als je niet verder komt…wie o wie kan mij helpen.

    Alvast bedankt! Tine

  • coldfieldboundary

    Tine, 'k zie precies voor me waar je zit, en ik kan me ook die geblokkeerde doorgang met blauwe lasers herinneren. Maar ik denk dat je gewoon verder moet wandelen en gans het houten kasteel moet verkennen, dan kom je denk ik nog een schakelaar tegen en kom je gewoon terug bij die doorgang. Ik herinner me niet dat ik het hier moeilijk had.

    dat huisje bij die brug is niet de goede weg denk ik

    succes verder

  • salih

    Hallo,

    De fairy glades is mij helemaal gelukt alleen kom ik niet in de volgende level, omdat ik maar 9 blauwe lums heb. ik weet waar die ene lum is namelijk in een soort schiphuis op het water waar ik niet bij kan. Je glijdt als de ware naar beneden, je komt door een of andere tunnel door en dan moet je de berg van de zijkant beklimmen,zonder dat de piranhas je raken. voordat je die berg beklimt zie je dat schiphuis. Kan iemand mij aub helpen?